گفتگو با کاربران

گفتگو با کاربران

نظرت رو بنویس

عباس7 7 ماه پیش

سلام چیکار کنم که درسم بیاد؟ یعنی چیکار کنم برای درس خوندن انگیزه داشته باشم؟ من به درس خوندن علاقه دارم و میدونم که میتونم. ولی یه حس تنبلی منو به کارای دیگه مشغول میکنه انگار سختمه و نمیتونم تمرکز کنم و بعضی وقت ها از درسام عقب میمونم...

 9  9

نظرات کاربران

علی 7 ماه پیش

منم اول اینجوری بودم ولی یکم که بخونی و بنویسی درست میشه

آرتین 7 ماه پیش

سلام عباس عزیز برای کتاب خوندن از کتابای خیلی چیجیده و مبهم استفاده نکنید چون زود ازش زده میشید ، پس اول سراغ کتابای موردعلاقه برید و سعی کنید این کتابایی که امتخاب میکنید واقعا مورد علاقه باشه و کم کم سراغ کتابای سنگین و بعدا سنگین تر برید اینگونه کمتر دشواری دارد برایتان ولی همینکه بموقع کارهایتان را انجام دهید و یک برنامه دقیق بعنوان مثال از ساعت یک تا ساعت یک و دقیقه چه کاری را میخواهید انجام دهید بسیار روی عادت شما تاثیر میگذارد و اگر خیلی سخت هستش بعنوان مثال بگید من ساعت یک دقیقا وقت ناهارم هست

آرتین 7 ماه پیش

باید ببینید ان اشخاصی که به انها دوستید چه جور اشخاصی ( خوب یا بد ) هستند اگر بدند با انها معاشرت نداشته باشید که روزی میرسد که میبینید تنبلی انها اثر زیادی گذاشتع و این خوبه که شما دوستان قابل اعتماد دارید قابل اعتماد بودن دوست از مهم ترین اصل های این نوع ارتباط است و با انها تا میشه وقت بگذرانید و تنها نباشید و پیشنهاد بنده اینه که از این نوع دوستی ها بیشتر داشته باشید در حد توان ولی با همه قرار نیست دوست باشید و

آرتین 7 ماه پیش

متوجه اینکه اراده خود را ضعیف می‌بینید و دچار سرزنش می‌شوید. این می‌تواند یک وضعیت دشوار باشد، اما می‌توانید با تلاش و تغییر راه‌های فکری خود بهبود بخشید. در ادامه چند راهنمایی برای تقویت اراده ی شما میدهم:تعیین اهداف مقتدرانه: ابتدا باید اهداف خود را به طور واضح و مشخص تعیین کنید. اهداف باید قابل اندازه‌گیری و قابل دستیابی باشند. همچنین، برنامه‌ریزی منظمی برای رسیدن به اهداف خود انجام دهید.

آرتین 7 ماه پیش

تغییر نگرش: به جای سرزنش خود، به خودتان مهربانی و تشویق کنید. تمرکز بر پیشرفت‌های کوچکی که در راه رسیدن به اهداف خود داشته‌اید. این کمک می‌کند تا انگیزه و اعتماد به نفس خود را افزایش دهید. . انعطاف‌پذیری: اگر برنامه خود را نتوانستید به طور کامل انجام دهید، خود را سخت نگیرید. به جای اینکه خودتان را سرزنش کنید، به خود اجازه دهید از این تجربه‌ها یاد بگیرید و برنامه‌های آینده خود را بهبود بخشید. انعطاف‌پذیری در برابر تغییرات و مواجهه با مشکلات کمک می‌کند.

آرتین 7 ماه پیش

حفظ تعادل: مراقبت از سلامت روحی و جسمی خود بسیار مهم است. به خواب کافی، تغذیه سالم، و ورزش منظم توجه کنید. این کمک می‌کند تا انرژی و قدرت اراده شما بهبود یابد. . حمایت از خود: با دوستان، خانواده یا مربیان خود در مورد مشکلات و نیازهایتان صحبت کنید. آنها ممکن است به شما نکات مفیدی بدهند و شما را حمایت کنند.

آرتین 7 ماه پیش

ورزش کن باشگاه نرفتی هم نرفتی تو خونه ورزش کن آهنگ شاد گوش بده و سعی کن اطرافیانت رو بخندونی و به خودت اهمیت بده چون هیچ کسی به اندازه خودت مهم نیست و هیچ کس غیر از خودت نمیتونه حالتو خوب کنه با خودت مهربون باش.

عباس7 7 ماه پیش

سلام آقا ارتین عزیز بخاطر توضیحات و راهنمایی های مفیدتون و از وقتی که گذاشتید بسیار سپاسگزارم

آرتین 7 ماه پیش

و خودتو تا یه ماه بعد بسنج ببین چقد تغیر کردی اگع رشد کردی کع احسنت اگع دیدی هیچی تغییر نکرد توی یه پست جدا دوبارع مشکلتو بگو